BLOG
Dynamic Search Ads – Ce sunt si cum functioneaza
Dynamic Search Ads (DSA) sunt campanii Google Ads care faciliteaza atragerea de potentiali clienti intr-un mod rapid si eficient. Totodata, ele completeaza campaniile existente si contribuie la cresterea traficului pe site, oferind un plus de vizibilitate.
Google Tag Manger – Ce este, cum functioneaza si cum te ajuta in campaniile platite
Google Tag Manager este un instrument gratuit de la Google care iti permite gestionarea eficienta a etichetelor de pe site si aplicatii mobile fara a modifica direct codul sursa. Cu ajutorul GTM, poti adauga si administra cu usurinta coduri de tracking pentru diverse platforme de publicitate si analiza.
Buzz Marketing – Transforma entuziasmul in crestere sustenabila
Campaniile eficiente de buzz marketing folosesc mesaje unice si memorabile pentru a iesi in evidenta. Fie ca este vorba de un e-mail teaser, o vanzare flash uimitoare sau continut inspirator, scopul principal este sa determeni publicul sa vorbeasca despre brandul si produsele tale.
EEAT si YMYL – Ce sunt si cum sa le folosesti in avantajul tau
EEAT si YMYL sunt doua concepte esentiale pentru oricine vrea sa faca continut online de calitate, care sa ajunga cat mai sus in rezultatele cautarilor. Intelegerea si implementarea celor mai bune practici SEO nu este posibila fara aceste doua concepte.
Cum scrii un articol de link building
Link building-ul este unul dintre cei mai importanti factori ce determina pozitionarea unui site in motoarele de cautare. Linkurile sunt un semnal pentru motoarele de cautare ca site-ul respectiv este o sursa calitativa de informatii si ca este de incredere. De aceea, pentru a crea o strategie off-page de succes, trebuie sa creezi continut si articole de link building de calitate.
Bune practici pentru scrierea de anunturi Google Ads care convertesc
Anunturile Google Ads bine scrise sunt esentiale pentru succesul campaniilor de marketing online. Intr-o lume digitala din ce in ce mai competitiva, anunturile care capteaza atentia si transforma vizitatorii in clienti sunt cruciale pentru maximizarea profiturilor si cresterea vizibilitatii brandului.
ALT Text – ce este si importanta lui pentru SEO si UX
In mediul online, continutul este extrem de important. Dar pentru a face ca acest continut sa fie vizibil si accesibil publicului tinta, trebuie sa acorzi atentie nu doar celui care se vede in pagina, ci si celui ce se ascunde in culise, adica alt textului.
Ce este Microsoft Ads
In timp ce Google Ads este adesea cea mai evidenta alegere deoarece domina piata motoarelor de cautare, Microsoft Advertising isi mentine pozitia ca alternativa, oferind beneficii suplimentare in mixul de marketing.
Evolutia algoritmului Google si importanta lui pentru SEO
Prin actualizarea continua a algoritmilor de cautare, Google a schimbat complet modul in care accesam informatiile online. Scopul acestor actualizari este de a creste relevanta si calitatea rezultatelor cautarilor.
Mituri despre campaniile PPC
80% dintre afacerile din intreaga lume folosesc Google Ads, un numar urias. Nu-i de mirare ca in jurul acestui serviciu au aparut de-a lungul timpului tot felul de mituri. Din experienta noastra, majoritatea acestora nu sunt in intregime adevarate si, in randurile ce urmeaza, vom risipi 5 dintre ele.
Strategii de optimizare off-page – Link Building
Link buildingul este cea mai importanta strategie de optimizare off-page. Acesta se refera la procesul de obtinere de linkuri catre site-ul tau de la alte site-uri web. O campanie eficienta de link building creste vizibilitatea site-ului tau in motoarele de cautare, atrage trafic si imbunatateste autoritatea si imaginea brandului in online.
De ce abandoneaza utilizatorii cosul de cumparaturi
In universul cumparaturilor online, o mare parte a abandonurilor cosurilor de cumparaturi este pur si simplu o consecinta organica a modului in care utilizatorii navigheaza pe site-urile de e-commerce.
Google indexing: o perspectiva SEO
Google indexing este un proces esential pentru SEO, care implica adaugarea paginilor web in baza de date a cautarii Google. Aceasta practica asigura ca site-urile sunt vizibile in rezultatele cautarii si ca pot beneficia de generarea traficului organic.
Ce este si cum completezi Advertiser Verification in Google Ads
Pentru a oferi clientilor un spatiu publicitar transparent, sigur, de incredere si pentru a se conforma cu reglementarile actuale, Google solicita afacerilor care se promoveaza prin intermediul platformei sa completeze si sa finalizeze unul sau mai multe programe de verificare.
4 aspecte pe care sa le optimizezi la site-ul tau
Este esential sa acorzi atentie si sa remediezi problemele site-ului tau. Prin abordarea si imbunatatirea aspectelor din acest articol, poti consolida credibilitatea si vizibilitatea website-ului tau, obtinand un avantaj competitiv in mediul online.
Indicatori cheie de performanta (KPI) si metrici
Intr-o era digitala in continua schimbare, fiecare afacere trebuie sa isi adapteze strategia intr-un mod dinamic, in acord cu cele mai noi tendinte din piata, dar si cu evolutia comportamentului consumatorilor. Tu ce monitorizezi pentru a avea succes in online?
Cum optimizezi titlul unei pagini web
Titlurile sunt elemente esentiale intr-o web, avand un impact semnificativ asupra optimizarii pentru motoarele de cautare (SEO), dar si asupra experientei utilizatorului (UX). In acest articol vom explora importanta optimizarii titlurilor din perspectiva SEO si tehnici esentiale pentru a le implementa corect.
Ce inseamna PPC
Cu siguranta, esti familiarizat deja cu shopping-ul online, dar stiai ca se realizeaza prin intermediul unui tip de marketing numit PPC? In cele ce urmeaza vorbim despre ce inseamna PPC, cum functioneaza si care sunt avantajele sale.
5 semne ca trebuie sa-ti optimizezi site-ul
In piata digitala, site-ul tau este prima impresie in fata clientilor potentiali si un instrument vital pentru promovarea afacerii tale. Cu toate acestea, pentru a avea rezultatele pe care ti le doresti, nu este suficient doar sa ai un website. Optimizarea pentru motoarele de cautare este cruciala pentru a fi descoperit si vizitat de publicul tau tinta.
Adresa URL – Ghid esential pentru URL-uri SEO-Friendly
Un URL este ca o adresa pe internet. Este un fel de „loc” pe care il vizitezi cand navighezi pe web. Este format dintr-o combinatie de cuvinte si semne care iti spune, pe scurt, despre ce este o anumita pagina web sau resursa online. Pe scurt, un link.
De ce sa te promovezi prin Google Ads
In era internetului, mai mult ca niciodata, afacerea ta trebuie sa fie acolo unde sunt clientii tai – in mediul online. Iar ca sa fii prezent si vizibil aici, de cele mai multe ori, ai nevoie sa te promovezi. Iata de ce iti recomandam promovarea Google Ads!
Tipuri de continut – articole SEO
In era digitala actuala, content marketingul reprezinta o parte importanta a strategiilor online, iar pentru a atinge rezultatele dorite in motoarele de cautare, este necesara dezvoltarea mai multor tipuri de continut si articole SEO.
Influenta pe TikTok, cu Sarah_Jsun
Incepand aventura sa la sfarsitul anului 2019, cand TikTok abia isi facea simtita prezenta in Romania, Sarah_Jsun a vazut in aceasta platforma nu doar un trend efemer, ci un mediu vibrant si plin de posibilitati.
Ce este Google Merchant Center
Google Merchant Centert iti ofera posibilitatea de a-ti expune produsele in sectiunea de cumparaturi a motorului de cautare Google. Partea buna e ca anunturile tale vor aparea si atunci cand utilizatorii iti cauta produsul in reteaua de cumparaturi, cat si atunci cand fac o cautare obisnuita care declanseaza rezultatele din Google Shop.
Meta descrierea: ce este si cum o scrii
Cand vine vorba de optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare, scrierea unor meta descrieri corecte este o etapa importanta in acest proces. O meta descriere bine realizata nu numai ca rezuma continutul paginii, ci si convinge utilizatorul sa faca click pe site-ul tau.
Cum sa-ti cresti vizibilitatea pe TikTok
Cu peste 1 miliard de utilizatori activi in 154 de tari, platforma ofera oportunitati vaste pentru branduri din diverse domenii sa atinga noi audiente si sa-si mareasca rata de conversie.
Google Keyword Planner – Ghid de utilizare
Cu toate ca este folosit cu precadere pentru campaniile Google Ads, utilitatea lui Keyword Planner se extinde dincolo de publicitatea platita, oferind informatii importante pentru SEO si strategiile de continut.
Cum oferi acces la suita Meta Business
Afla cum oferi acces la suita Meta Business agentiei de digital marketing pentru a incepe promovarea pe Facebook si Instagram.
Strategii de licitare Google Ads
Google ads pune la dispozitia marketerilor mai multe strategii de licitare, adaptate la diverse tipuri de campanii. Fiecare strategie de licitare este potrivita pentru anumite tipuri de campanii si obiective de marketing.
Tipuri de campanii Google Ads
In acest articol, vom explora diferite campanii Google Ads, pentru a intelege mai bine particularitatile fiecareia dintre ele precum si in ce situatii ar trebui folosite pentru a obtine cele mai bune rezultate.
Instrumentele esentiale pentru identificarea cuvintelor cheie
In acest articol, vom detalia tot ce trebuie sa stii despre instrumentele necesare pentru identificarea cuvintelor cheie care iti vor aduce traficul dorit pe site.
Care sunt intentiile de cautare si de ce sunt importante pentru strategia SEO
Atunci cand vorbim de SEO, avem de-a face cu ceea ce in engleza se numeste search intent. In traducere, vorbim despre intentia cu care a fost facuta cautarea.
Autoritatea domeniului
DA si DR sunt doi metrici diferiti care stabiliesc autoritatea unui domeniu, autoritate notata cu un numar de la 0 la 100, in functie de mai multe criterii.
Cum trimiti un link spre indexare catre Google
Exista mai multe metode prin care un link poate fi trimis catre Google spre indexare, cea mai usoara fiind crearea unui sitemap si urcarea lui in Google Search Console.
Cum verifici autoritatea unui website?
Autoritatea unui site este determinata de cateva tool-uri SEO, printr-o nota de la 0 la 100.
Care este rolul canonical tag in SEO
Tag-ul canonical este folosit pentru a arata motoarelor de cautare ce pagina sa considere ca principala in cazul in care informatia se repeta in mai multe locuri.
Cat costa o campanie de optimizare SEO?
Majoritatea proprietarilor de businessuri online stiu ca SEO este o modalitate buna de a-si dezvolta afacerea deoarece acest canal genereaza cele mai calitative lead-uri.
Cum optimizezi imaginile pentru SEO
Imaginile contribuie la marimea totala a paginii, adesea constituind peste 80% din ea, ceea ce inseamna ca pot influenta viteza de incarcare a site-ului.
De ce e important sa faci update la WordPress
In acest articol vorbim despre motivele pentru care site-ul tau trebuie sa aiba tot timpul ultima versiune de WordPress instalata.
Ce este CLS (Cumulative Layout Shift)
Core Web Vitals a deschis calea catre o noua era in optimizarea site-urilor pentru UX (experienta utilizatorilor). Unul dintre metricii de care Google tine cont atunci cand vine vorba de Core Web Vitals este CLS, sau mai exact Cumulative Layout Shift.
Ce este WebP si cum poate imbunatati acest format de imagine viteza site-ului
Conform unui articol de pe searchenginejournal.com, WordPress 5.8 vine cu update-uri care au ca scop imbunatatirea vitezei site-urilor. Unul dintre acestea este suportul nativ pentru imagini de tip WebP.
Ce este publicitatea nativa si cum poate ajuta in campania SEO
Publicitatea nativa (Native Advertising in engleza) este o tehnica moderna de marketing pentru a crea un mesaj de promovare care sa se integreze cu planul editorial al platformei pe care este publicat. Acesta poate lua diferite forme: video, text, interviu, audio, etc.
De ce nu afiseaza Google meta descrierea?
Descrierea si titlul meta sunt factori care pot influenta indirect pozitia site-ului in motoarele de cautare prin atragerea de click-uri din partea utilizatorilor. Raportul dintre persoanele care cauta un anumit cuvant cheie si cele care dau click pe unul dintre site-urile afisate se numeste CTR – click through rate.
Ce este lazy load si cum ajuta site-ul in campania SEO
Lazy load, tradus in romana, inseamna incarcare lenesa. Desi denumirea ne poate duce cu gandul la un site incet nu este nimic lenes atunci cand vine vorba de lazy load. Ba din contra, aceasta functie va face site-ul mai rapid si continutul se va incarca mult mai repede.
Cum influenteaza Core Web Vitals pozitia site-ului in pagina de rezultate
Experienta utilizatorilor este foarte importanta atunci cand vine vorba de SEO, tocmai din acest motiv, anul 2021 aduce cateva schimbari in ceea ce priveste algoritmul Google. Una dintre aceste schimbari se refera la Core Web Vitals.
Cum permiti accesul la contul de Google Ads
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Ads, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la contul Google Ads;
- Da click pe Tools and Settings;
- In sectiunea Setup, selecteaza Access and security;
Cum permiti accesul la contul de Google Ad Manager
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Ad Manager, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Ad Manager;
- Da click pe Admin si navigheaza la Access & authorization si apoi la Users;
Cum permiti accesul la contul de Google Tag Manager
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Tag Manager, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Tag Manager;
- Fa clic pe Admin;
- Selecteaza User Management din coloana Account;
Cum permiti accesul la contul de Google Search Console
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Search Console, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Search Console;
Cum permiti accesul la contul de Google Analytics
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Analytics, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Analytics;
- Da clic pe Admin si alege contul dorit;
Headingurile – Ce sunt si la ce folosesc? <h1>
In principiu, un heading este o constructie HTML folosita pentru a evidentiaza cele mai importante elemente din continutul unei pagini. Te poti gandi la acesta ca la titlul paginii respective, subtitlul unei sectiuni de text etc.
Breadcrumbs – definitie si importanta in SEO
Termenul de breadcrumbs, tradus in limba romana ca firimituri de paine, se refera la o metoda prin care poti arata celor care acceseaza site-ul tau locul unde se afla.
3 elemente fundamentale ale unei campanii Google Ads
O campanie Google Ads implementata corect poate aduce rezultate satisfacatoare intr-o perioada scurta de timp.
Ce este content marketingul?
Pe masura ce consumatorii devin tot mai exigenti si mai bine informati, o noua forma de marketing incepe sa castige din ce in ce mai mult teren in fata metodelor traditionale de advertising.
3 aspecte esentiale in setarea unei campanii Facebook Ads
Facebook Ads a modificat drastic felul in care privim retelele de socializare. Cu mai mult de 1,6 miliarde de utilizatori, dintre care 8,4 romani, Facebook este cea mai mare platforma sociala, pe care tot mai multe afaceri o folosesc pentru a intra in contact cu clientii lor.
Ce este un audit SEO?
Auditul SEO este unul dintre cele mai importante instrumente de marketing si analizeaza modul in care site-urile se pozitioneaza in motoarele de cautare.
Google Shopping Ads – cea mai eficienta metoda de promovare pentru magazinele online
Probabil ai auzit deja de reclamele Google Shopping, iar daca nu ai auzit, sigur le-ai vazut – sunt acele reclame din Google, de tip carusel, cu diverse modele si preturi ale produsului pe care l-ai cautat. Hai sa vedem cum poate acest tip de reclama sa-ti sporeasca vanzarile magazinului online!
Cum ajuta Social Media procesul de optimizare SEO
Despre impactul pe care il au retelele de socializare asupra afacerilor s-a tot discutat, insa cat de mult este influentat SEO de o prezenta activa in Social Media? Hai sa vedem!
Dictionar de termeni SEO
Optimizarea pentru motoarele de cautare, la fel ca oricare alt domeniu, are setul sau unic de terminologii, expresii si abrevieri, adica propriul dictionar de termeni SEO. Iata-i pe cei mai utilizati si definitiile lor!
Scorul de calitate – ce este si cum iti influenteaza performanta in Google Ads
Daca spunem AdWords, spunem, printre altele, scor de calitate. Si cu toate ca pare intuitiv ce reprezinta, iata cateva motive pentru care ar trebui sa acorzi mai multa atentie acestui KPI!
5 mituri despre SEO
Despre SEO s-au spus si s-au scris multe, era de asteptat ca printre ele sa se numere si o serie de inadvertente. Iata cateva mituri despre SEO care, oricat de des au fost infirmate, pur si simplu parca nu vor sa dispara.
SEO vs. Google Ads
Pe langa faptul ca a dus comunicarea la alt nivel, Internetul a dat nastere si unor noi tipuri de publicitate mult mai eficiente si mai rentabile decat reclamele cu care ne-am obisnuit pana acum.
Totul despre Facebook ads
Facebook a schimbat radical modul in care socializam. Si pe langa interactiunile umane propriu-zise, Facebook a revolutionat si publicitatea online, devenind un element de marketing decisiv in promovarea unei afaceri, fie ea mai mare sau mai mica.
Totul despre SEO
In contextul actual, pentru a se face cunoscute, afacerile nu mai sunt nevoite sa cheltuiasca sume exorbitante pe metodele de publicitate traditionala (reclame TV, radio, reviste etc) pentru ca exista o alternativa mult mai la indemana – promovarea in mediul online.
Ce este SEO?
SEO este abrevierea expresiei Search Engine Optimization, adica optimizarea pentru motoarele de cautare, si este unul dintre cele mai insemnate procese de promovare online.
Ce este AdWords?
In prezent, Google Ads sau AdWords, cum i se zicea pana nu demult, este una dintre cele mai populare forme de promovare online, care directioneaza spre site-ul tau publicul interesat de produsele sau serviciile pe care le oferi, prin afisarea de anunturi in sectiunea de linkuri sponsorizate ale motoarelor de cautare.
Cat costa o campanie Ads?
Desi este o intrebare indreptatita, raspunsul nu este chiar atat de simplu pentru ca, in principiu, nu exista un cost standard pentru campaniile Google Ads. De fapt, costurile pentru o astfel de campanie difera in functie de domeniu si cont, si este direct proportional cu strategia abordata.