Calculator tROAS

CPC

Costul pe click, sau CPC, este suma pe care o platiti pentru fiecare click pe unul dintre anunturile PPC pe platforme precum Google Ads sau Microsoft Ads.

Costul pe clic este determinat de mai multi factori, cat esti tu dispus sa licitezi, valoarea scorului de calitate si de pozitionarea anunturilor tale in comparatie cu concurenta care liciteaza pentru acelasi expresii cheie pe care le targhetezi.

Poti afla care este valoarea minima si maxima estimata a CPC-ului folosita in anunturile Google pentru industria ta folosind tool-ul gratuit Keyword Planner.

Mai multe detalii de cum sa accesezi tool-ul poti gasi aici: Use Keyword Planner

Costul mediu pe un click aplicat in industria business-ului tau
Rata conversie

Rata de conversie reprezinta raportul dintre vizitele generate pe site si numarul de tranzactii generate

De exemplu, daca ai inregistrat 50 de tranzactii din 1.000 de vizite, rata de conversie ar fi 5%, intrucat
50 ÷ 1.000 = 5%

Raportul dintre vizitele si comenzile primite
Marja bruta %
Procentul alocat campaniei din vanzarea bruta generata
Numar comenzi
Numar click-uri
Buget Reclama
Valoarea vanzarii minime
tROAS: 1000%
Valoare necesara setare ROAS in Google Ads