Cum oferi acces la Meta Business Suite

Ai inceput recent colaborarea cu o agentie de marketing online care sa se ocupe de prezenta si promovarea afacerii tale pe Facebook? Atunci probabil o sa fie necesar sa oferi acces la toate proprietatile din Meta Business Suite.

Stim cat de intimidanta poate fi navigarea printre setarile acestei platforme daca nu ai experienta, asa ca am pus la punct un ghid cu fiecare pas care trebuie urmat pentru a oferi cu succes rolul de partener. 

Proprietati Meta Business la care trebuie sa oferi acces

Care sunt principalele proprietati Meta Business la care trebuie sa oferi acces specialistilor pentru a incepe promovarea pe Facebook si Instagram?

  • Pagina de Facebook – pentru a gestiona informatiile, a atribui roluri si a posta continut organic;
  • Ads Manager – pentru a gestiona si dezvolta campaniile de promovare;
  • Pixel – Events Manager – pentru a gestiona si dezvolta evenimente prin care se pot identifica usor actiunile facute de utilizatori pe site dupa ce au interactionat cu anunturile;
  • Contul de Instagram – pentru a posta continut si pentru a rula reclama;
  • Catalog – Commerce Manager – pentru a gestiona inventarul de produse si a rula anunturi de vanzare pe Facebook si Instagram.

Mai departe, pentru a partaja accesul la toate aceste proprietati, este nevoie sa le oferiti rolul de partener la contul de afaceri din Meta Business Manager. 

Inainte de a incepe, asigura-te ca ai control deplin, cu rol de administrator la contul Meta Business si ca agentia ti-a furnizat codul unic al business-ului lor – Business ID. Astfel, se va putea face conexiunea intre Business Managerul tau si cel al agentiei.

Pasi prin care dai acces la Meta Business

1. Conecteaza-te la contul de Meta Business Manager si acceseaza sectiunea Business Settings – https://business.facebook.com/settings

2. In meniul principal din partea stanga, in sectiunea Users, acceseaza Partners;

3. Da click pe butonul “Add” si selectezi optiunea “Give a partner access to your assets”;

4. Introdu business ID-ul primit de la agentie si apasa butonul “Next”;

5. Alege proprietatile la care vrei sa dai acces si apoi tipul de permisiuni. Va trebui sa oferi permisiunile separat pentru fiecare tip de proprietate: pagina, cont Ads Manager, Pixel si asa mai departe; 

6. Dupa ce ai trecut prin fiecare proprietate si ai selectat tipul de permisiuni, apasa butonul “Save changes”. 

Tot ce mai ramane de facut este ca partenerul tau sa accepte invitatia.