Trei intrebari frecvente despre marketing online

Trei intrebari frecvente despre marketing online
by

Secolul trecut, Philip Kotler vorbea despre marketing ca fiind „un proces social şi managerial prin care indivizii sau grupuri de indivizi obţin ceea ce vor prin intermediul creării şi schimbului reciproc de produse şi valori”. Cu alte cuvinte, marketingul reprezinta procesul de a vinde si de a indemna clientii sa cumpere. Acest concept “clasic” de marketing a fost redefinit o data cu dezvoltarea internetului si a tehnicilor de promovare diigitale, denumite marketing online.

La ce se refera termenul “Marketing online”?

In primul rand, marketingul digital este dependent de internet, pentru ca esenta acestei activitati consta in plasarea unui anume serviciu sau produs in spatiul virtual, pentru ca acesta sa poata fi accesat (vizualizat sau achizitionat) de un numar cat mai mare de oameni. In acest fel, vanzarea directa (in magazin) este inlocuita de vanzarea indirecta (prin intermediul unui site specializat sau folosind unelte disponibile online in acesc scop). Cand vorbim despre marketing online, ne referim, de fapt, la suma eforturilor pe care le facem in mediul virtual pentru a inspira clientul sa genereze un lead (o vanzare).

Ce avantaje ai daca faci marketing online

Partea cea mai buna atunci cand te orientezi spre marketing online este ca nu ai nevoie de o suma uriasa de bani in contul tau pentru a crea un site in mediul online. In felul acesta poti investi banii economisiti pentru a-ti atinge obiectivele.

De asemenea, te poti folosi de o multitudine de unelte pentru a verifica fluxul de persoane care acceseaza pagina ta web, dar si pentru a aduce imbunatatiri site-ului.

Un alt avantaj, cand vorbim despre marketing online, este capacitatea de a te adresa grupului tau tinta. In felul acesta vei atrage doar persoanele care sunt cu adevarat interesate de produsele sau servciile pe care le oferi.

Prin intermediul internetului reclama ta poate fi vizualizata la nivel global, spre deosebire de reclama traditionala.

Procesul de marketing online iti poate aduce rezultate intr-un timp destul de scurt. Cu cat site-ul tau devine mai notoriu si iti stabilesti relatii cu clientii actuali si reusesti sa atragi clienti potentiali, cu atat vei avea de castigat.

Cum faci marketing online ca sa cresti vanzarile si sa sporesti profitul

In primul rand trebuie sa te asiguri ca afacerea ta online are o vizibilitate cat mai mare. Investeste ceva bani in publicitate pe Google si pe Facebook si genereaza continut interesant pentru utilizatori. Continutul este esential pentru marketing online.

In al doilea rand, trebuie sa stii ca e important sa construiesti o comunitate care sa aiba incredere in produsul sau serviciul pe care il oferi. Pentru a avea o vizibilitate mai buna a site-ului poți lua în calcul inchirierea unui spatiu publicitar pe un site popular. Prețul de inchiriere variaza în funcție de numărul de vizitatori ai siteului respectiv și de mărimea reclamei.

Un accent extrem de important trebuie pus pe constructia si designul paginilor, unde ai nevoie de multa atenție și stil. Dar tine cont ca un design grafic foarte bine realizat și de ultima moda nu poate, de unul singur, sa garanteze reusita afacerii tale online. Continutul paginii și designul grafic se complteaza reciproc și asigura succesul unui site. Administrarea și designul unei pagini web trebuie bine coordonate iar, in timp, acestea pot deveni costisitoare. Dar scopul unei promovari bune este ca profitul sa depaseasca mereu investitia!

Oferiti informatii de valoare și schimbati cat mai des posibil continutul acestora, raspanditi-le folosindu-va de cât mai multe din resurse oferite de Internet si folositi-le in asa fel incat sa usurati activitatea clientilor fiind sigur astfel ca sunteti pe drumul succesului.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Thanks!

Cere oferta!

Nume*

Telefon*

Email*

Site-ul dumneavoastra*

Detalii despre proiect


[wpcaptcha]

*camp obligatoriu