FIRMA SEO

Seo Factory este o firma SEO din Bucuresti specializata in: SEO, PPC (Google Ads, Facebook Ads), strategii de digital marketing si dezvoltare web.

Crestem neintrerupt din 2007 si tintim mereu spre noi orizonturi si inaltimi, transformand ideile si afacerile clientilor nostri in branduri stabile.

Luni-Vineri
9:00 – 17:00
Adresa
STRADA PARINTELE GALERIU 6C, BUCURESTI
Email
info@seo-factory.ro

PROMOVARE ONLINE

Promovarea online este un proces complex, vital pentru un business de succes, un instrument prin care o persoana sau o companie face cunoscut publicului ceea ce promoveaza, prin intermediul mediului online.

O agentie de marketing online te poate ajuta sa creezi strategii potrivite pentru dezvoltarea afacerii tale, astfel incat sa intri in contact direct cu potentialii clienti, sa iti promovezi eficient produsul sau serviciile si sa ai un control mai bun asupra mesajelor comunicate. De asemenea, obtii un feedback in timp real, iar costurile sunt mai reduse fata de publicitatea traditionala.

PROMOVARE SEO

In fiecare zi, tot mai multi oameni cauta serviciile si produsele de care au nevoie prin intermediul motoarelor de cautare, iar 90% dintre ei aleg linkurile de pe prima pagina.

Pentru ca afacerea ta sa se afle acolo, este important sa ai o strategie de continut atent conceputa printr-o optimizare organica profesionista, trecand prin etapele de optimizare SEO: evaluare, strategie, implementare si analiza.

Noi oferim servicii SEO de optimizare on-site si off-site astfel incat website-ul tau sa aiba cea mai buna vizibilitate si sa fie afisat pe prima pagina a motoarelor de cautare.

OPTIMIZARE ON-SITE

Optimizarea on-site presupune editarea si modificarea continutului unui site conform unor sugestii de imbunatatire si optimizare a modului sau de functionare. Trebuie sa retii ca fiecare element din pagina este analizat de catre motoarele de cautare, de aceea in etapa de optimizare on page se vor optimiza tagurile, descrierile, cuvintele-cheie etc. Totodata, este esentiala scrierea cu atentie a titlurilor si descrierilor, eliminarea greselilor, imbunatatirea vitezei de incarcare, optimizarea structurii de adrese URL si legaturi interne, prelucrarea si optimizarea imaginilor etc.

OPTIMIZARE OFF-SITE

Optimizarea off-site presupune procesul de link building, adica generarea de cat mai multe link-uri externe de calitate spre site-ul optimizat. Acest proces se realizeaza prin mai multe modalitati, recomandat fiind sa fie aplicate manual. Prin automatizarea procesului de link building se creste numarul de link-uri externe suspecte, ceea ce va conduce la penalizarea site-ului de catre motoarele de cautare. Modalitatile de link building sanatoase pe care le practicam includ inscrierea in directoare de articole si distribuirea de articole, postari pe blog si marketingul in social media.

CAMPANII PPC

PPC (Pay Per Click – Plata pe Click) este o metoda de marketing online care directioneaza spre site-ul tau publicul interesat de ceea ce oferi, prin afisarea de anunturi platite in sectiunea de linkuri sponsorizate ale motoarelor de cautare. Totusi, o campanie PPC inseamna mult mai mult decat sa afisezi niste reclame platite. Este necesar ca acestea sa ajunga la cine trebuie, adica la persoanele direct interesate de produsele sau serviciile tale. In functie de obiectivele pe care ti le-ai propus, noi iti oferim o campanie PPC care sa iti avantajeze afacerea, acordand atentie sporita la detaliile care o fac de succes. Asta inseamna ca, pentru a creste numarul de comenzi/lead-uri, aplicam strategii personalizate in functie de fiecare client. Exista mai multe tipuri de campanii PPC – Google Adwords, Facebook Ads, Bing Ads –, iar mai jos iti vom spune ce face fiecare.

GOOGLE ADWORDS (ADS)

Google AdWords (Ads) este sistemul de publicitate Google in care se liciteaza pentru spatiul unui anunt in sectiunea de linkuri sponsorizate. Prin acest tip de publicitate platesti doar in momentul in care un utilizator face clic pe anuntul tau pentru a-ti accesa site-ul. In functie de competitivitatea din momentul respectiv pe target-ul pe care licitezi si de relevanta anuntului si a site-ului tau pentru publicul targetat, AdWords (Ads) stabileste pozitia anuntului si costul pe un clic. Reclamele Google Adwords (Ads) pot fi, la randul lor, de mai multe tipuri:

1

Campanii prin Search Network

Anunturile in reteaua de cautare arata aproape identic cu rezultatele organice. Marea diferenta dintre cele doua este ordinea lor. In functie de scorul de calitate obtinut, site-ul tau poate ocupa una dintre pozitiile rezervate deasupra rezultatelor organice de pe prima pagina, in toate cautarile efectuate pe Google pentru cuvintele-cheie pe care le doresti.

2

Campanii prin reteaua de display GDN

Reteaua de display Google te poate ajuta sa te adresezi utilizatorilor in momentul in care acestia navigheaza pe site-urile lor preferate, cand isi verifica mesajele Gmail sau cand folosesc dispozitive mobile.

3

Campanii de remarketing

Remarketingul este o modalitate prin care poti lua legatura cu persoanele care au interactionat anterior cu site-ul tau. Cu ajutorul sau, iti poti pozitiona strategic anunturile pentru a aparea acestui public atunci cand navigheaza pe Google sau pe site-urile sale partenere. In acest fel iti poti spori vizibilitatea afacerii si le poti reaminti persoanelor interesate sa faca o achizitie.

FACEBOOK ADS

Reclamele pe Facebook sunt acele postari pe care o firma le creeaza si apoi le plateste pentru a fi afisate in reteaua de socializare. Acestea contribuie la atragerea publicului relevant pentru serviciul sau produsul promovat. O reclama face parte dintr-o campanie Facebook Ads si are anumite obiective specifice, iar atingerea acestor obiective este realizata tocmai prin intermediul reclamelor din campanie. De regula, acest tip de reclama online include informatii sociale despre prietenii de pe Facebook si apare in locurile numite plasamente – in fluxul de stiri sau in partea dreapta a ecranului. In functie de obiectivele tale in mediul online (vanzari, lead-uri sau notorietate), poti alege dintre cele 3 mari categorii de campanii potrivite pentru tine:

1

Conversion

Conversion, cu optiunile: Conversions, Catalogue Sales si Store Visits. Acest tip de campanie este ideala in cazul unui magazin online sau daca vinzi produse care se pot achizitiona direct.

2

Consideration

Consideration, cu optiunile: Traffic, Engagement, App Installs, Video Views, Lead Generation si Messages. Acest tip de campanie este recomandata atunci cand vrei sa atragi mai multi potentiali clienti, dar care inca nu sunt convinsi sa faca vreo achizitie si pentru care mai este nevoie de cel putin o interactiune pentru a-i transforma in clienti.

3

Awareness

Awareness, cu optiunile: Brand Awareness si Reach. Asa cum ii spune si numele, acest tip de reclama are ca scop principal cresterea notorietatii afacerii prin continut.

BING ADS

Cu toate ca doar 4,2% dintre romani folosesc reteaua Bing, utilizarea sa in strategia de ta marketing este mai mult decat inspirata deoarece, impreuna cu Google Adwords, Bing Ads poate atrage si mai multi potentiali clienti. Avand in vedere ca Bing Ads functioneaza dupa un mecanism similar de licitatie ca AdWords, poti importa campaniile din AdWords direct in Bing. Avantajul principal consta in costuri mai mici pe clic pentru ca si competitia aici este mai mica.

GAZDUIRE WEBSITE

Indiferent in ce etapa a dezvoltarii se afla website-ului tau, pentru a intra in contact cu utilizatorii, ai nevoie de un serviciu de hosting. Noi iti punem la dispozitie tehnologiile necesare pentru ca site-ul tau sa functioneze online, prin intermediul unui pachet de servicii profesionale de gazduire. Astfel vei beneficia de trafic nelimitat, servicii de asistenta, optimizare si siguranta permanenta in mediul online.

In functie de tipul si complexitatea site-ului tau, poti alege din mai multe tipuri de gazduire web, toate incluzand stabilitate, viteza si flexibilitate. Fie ca detii un site de prezentare sau o afacere online, noi iti oferim solutii profesionale de gazduire si asistenta tehnica. Mediul de stocare este SSD, iar pachetele de gazduire au spatiu dedicat, cuprins intre 5GB si 125 GB. Alege pachetul de gazduire potrivit site-ului tau:

1

Gazduire Personal

Acest tip de hosting este perfect pentru bloguri si site-uri de prezentare, si include toate functionalitatile necesare pentru ca acesta sa ruleze in parametri optimi. Acest serviciu este gandit pentru cateva mii de vizitatori lunar, dar nu si pentru accesarea simultana a site-ului de prea multi utilizatori.

2

Gazduire Business

Recomandam acest tip de gazduire afacerilor online cu functionalitati si design custom. Daca site-ul tau are nevoie de multa memorie sau de un procesor pentru o incarcare rapida, ai nevoie de un serviciu de hosting care sa poata indeplini aceste functii.

3

Gazduire e-Commerce

Acest hosting este ideal pentru magazinele online ce necesita resurse superioare. Aici vorbim despre instalarea usoara a scripturilor de cos de cumparaturi pe platforme Open Source, cum ar fi Magento, OpenCart, PrestaShop etc., pentru vanzarea produselor online. Pachetele de gazduire e-Commerce ofera flexibilitate, securitate, performanta si o viteaza mare de incarcare, asa incat vanzarile tale sa nu fie afectate de intarzieri de incarcare, intreruperi sau suprasolicitare

DEZVOLTARE WEB

Orice tip de proiect web ai avea, noi iti punem la dispozitie servicii de web development complexe si personalizate in functie de preferintele si nevoile tale. Fie ca ai sau iti doresti sa creezi un website de la zero, sa il dezvolti sau sa ii aduci imbunatatiri, prin intermediul limbajelor de programare, testare si asigurarea calitatii software, noi iti oferim servicii complete de web development.

1

Site de prezentare

Crearea unui site web a devenit obligatorie pentru o firma care doreste sa isi mareasca numarul de clienti si sa poata fi gasita oricand de catre acestia. Un site de prezentare este cel mai simplu si accesibil mod in care te poti promova. Destul de simplu, nu-i asa? Dar inainte de dezvoltarea lui, vom discuta despre cerintele necesare pentru crearea lui, iar daca nu ai un plan, te vom ajuta sa il conturezi in functie de obiectivele pe care doresti sa le atingi cu noul website. In acest moment ne vom da seama care solutie de CMS cea mai potrivita pentru tine. Cele mai cunoscute si utilizate sunt: WordPress, Joomla si Drupal. Avantajul unui CMS este ca iti permite sa faci modificari in site oricand vrei si de oriunde, atat timp cat ai acces la internet.

2

Site e-Commerce

Spre deosebire de magazinul fizic, un magazin online are o serie de avantaje, de la costuri mai mici (se elimina costurile pentru chirii, rafturi, angajati etc.), la o piata de desfasurare mai mare. Crearea unui magazin online poate face diferenta dintre profit si pierdere, asa ca ofera-le clientilor oportunitatea de a ajunge la tine prin intermediul unui site bine optimizat. Magazinele online pe care le dezvoltam au un design responsiv, sunt orientate catre conversie, au functionalitati personalizate in functie de nevoile clientului, si au un modul de administrare usor de utilizat. Cele mai populare platforme e-Commerce pe care le folosim sunt Magento, PrestaShop si OpenCart.

1

Ce face o firma SEO?

O firma SEO te poate ajuta sa creezi strategii potrivite pentru dezvoltarea afacerii tale, astfel incat sa intri in contact direct cu potentialii clienti, sa iti promovezi eficient produsele sau serviciile si sa ai un control mai bun asupra mesajelor comunicate.

2

Care sunt avantajele colaborarii cu o firma SEO?

O firma SEO iti ofera strategii de optimizare personalizate, orientate pe obiectivele si caracteristicile afacerii tale. Asta inseamna intelegerea businessului tau, a obiectivelor, a audientei si competitiei, pentru stabilirea celor mai eficiente metode de promovare.

3

Ce servicii iti pune la dispozitie o firma SEO?

Seo Factory iti pune la dispozitie servicii de promovare online, potrivite afacerii tale – de la campanii de optimizare SEO si dezvoltare web, la campanii PPC (Google Ads si Facebook Ads), solutii complete de marketing digital si gazduire web.