Crearea şi promovarea unui magazin online

Crearea şi promovarea unui magazin online
by

Crearea unui magazin online este ridicol de uşoară. Partea dificilă constă în promovarea magazinului online în aşa fel încât acesta să devină relevant pentru motoarele de căutare. Indiferent de calitatea produselor sau serviciilor pe care le oferi, dacă nu nimeni nu ştie că exişti, totul va fi în van.

Alegeţi cu atenţie platforma

Evitaţi soluţiile care oferă crearea unui magazin online pe baza unui cod de bază demodat şi obscur. Alegeţi o platforma populara, cu suport garantat şi cu o comunitate puternică care deja se bucură de magazine online uimitoare. Dacă doriţi să evitaţi orice parte de cod, folosiţi o platformă găzduită care oferă diverse nivele de abonamente.

Optimizare magazin online

Pagini care se încarcă greu pot duce la pierderea clienţilor. Dacă aţi ales o soluţie hosted pentru crearea magazinului online, atunci aveţi opţiuni limitate. Dar dacă aveţi un magazin online bazat pe o platformă WordPRess atunci optimizarea timpilor de încărcare este crucială.

Unicitate

În afara cazului în care produceţi propriile produse, atunci în general magazinele online folosesc descrieri şi imagini de la producător. Aceasta nu este o idee bună. Promovarea magazinului online se bazează pe conţinut unic. Dacă tot ce prezentaţi este oferit şi de concurenţă, atunci crearea magazinului online a fost inutilă.

Rescrieţi descrierile produselor şi adăugaţi o atingere personală: propriile imagini pot fi transformate într-o perspectivă completă de 360 de grade.

Aflaţi care este concurenţa

Căutaţi după un cuvânt cheie care speraţi că va deveni definitoriu pentru promovarea magazinului online şi comparaţi rezultatele. Dacă paginile afişate sunt prost gândite şi demodate, atunci aveţi noroc! Aveţi o şansă în plus pentru a ieşi din anonimat şi în evidenţă. Dacă concurenţa arată mai bine, atunci gândiţi-vă bine la ce puteţi oferi diferit şi mai bun.

Vânzările nu sunt suficiente

Clienţii au atâtea variante atunci când vor să achiziţioneze ceva online încât crearea unui magazin online este un angajament de lungă durată. În afara cazului în care concuraţi pe baza preţului, promovarea magazinului online trebuie să scoată mult mai multe în evidenţă decât doar magazinul în sine. Ca vânzător nou, nu aveţi nici un brand şi nici posibilitatea de a concura cu competiţia directă. Folosiţi perspectiva unică pe care o aveţi asupra produselor pentru a crea conţinut nou, interactiv şi atrăgător care poate ajuta la promovarea indirectă a magazinului online.

SEO pentru magazin online

Crearea unui magazin online este foarte vulnerabilă faţă de probleme de optimizare. Foarte multe magazine au avut probleme în urma ultimelor modificări în algoritmul de căutare al Google. Asiguraţi-vă că descrierile produselor sunt detaliate şi că fiecare produs nu are nevoie de mai multe link-uri atunci când vine vorba de variante de culori sau mărimi. Acestea pot aloca site-ului adjectivul de „pagină slabă”.

Conţinut cu ajutorul clienţilor

Nu subestimaţi dorinţa clienţilor de a-şi împărtăşi părerile legate de produsele pe care le oferiţi. Creaţi un concurs lunar în care clientul cu cele mai bune review-uri primeşte un discount sau un voucher. Conţinutul unic va ajuta la promovarea organică a magazinului online.

Prezenţa Social Media

Poate părea un clişeu dar toată lumea are Facebook. Promovarea magazinului online se poate baza pe o prezenţă socială activă. Este o unealtă de marketing direct foarte uşor de utilizat: interacţiunea cu clienţii, sesiuni de Q&A şi preview-uri speciale pentru produse noi – toate creează o comunitate de fani care vor fi foarte valoroşi pentru a lua pulsul nişei pe care încerci să o cucereşti cu ajutorul creării unui magazin online.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Thanks!

Cere oferta!

Nume*

Telefon*

Email*

Site-ul dumneavoastra*

Detalii despre proiect


[wpcaptcha]

*camp obligatoriu