AGENTIE PPC

Ai nevoie de o agentie PPC care sa te propulseze in online si sa te ajute sa vinzi mai mult? Dezvoltam campanii personalizate si eficiente de promovare prin Google Ads si Facebook Ads, prin care sa ajungi la publicul tau tinta, sa iti cresti traficul pe site si, implicit, vanzarile.

Seo Factory este o agentie digital full-service din Bucuresti, specializata in SEO, PPC (Google Ads, Facebook Ads), strategii creative de digital marketing, dezvoltare si gazduire web.

CAMPANII PPC

Una dintre cele mai populare forme de promovare online este publicitatea de tip PPC (Pay Per Click – Plata pe Clic), care te ajuta sa iti gasesti audienta prin afisarea de anunturi in sectiunea de linkuri sponsorizate ale motoarelor de cautare. Fie ca reclama ta inregistreaza sau nu clicuri, simpla ei afisare inseamna promovare pentru ca este vizibila. Avantajul este ca esti taxat doar atunci cand un utilizator intra pe anuntul tau.

Totusi, o campanie PPC inseamna mult mai mult decat afisarea pe Internet a unor reclame platite. Ca sa functioneze, acestea trebuie sa ajunga la cine trebuie, adica la persoanele direct interesate de produsele sau serviciile pe care le oferi.

Pentru ca businessul tau sa se bucure de o campanie PPC eficienta, este important sa gasesti strategia potrivita pentru tine plecand de la niste obiective clare de marketing.

O agentie PPC iti poate crea campanii PPC care sa iti avantajeze afacerea, acordand o atentie sporita acelor detalii care o scot in evidenta si o fac de succes. Astfel, prin aplicarea de strategii personalizate in functie de specificatiile afacerii tale, numarul de comenzi/lead-uri va creste semnificativ.

Dar inainte sa intram in mai multe detalii despre ce si cum, hai sa impartim intai campaniile PPC in mai multe categorii. In continuare ne vom referi la 3 mari tipuri de campanii PPC: Google Ads, Facebook Ads si Bing Ads. Sa le luam pe rand!

PPC = Pay Per Click

adica plata pe click

GOOGLE ADS

De departe cea mai populara platforma de promovare online, Google Ads directioneaza spre un anumit site publicul direct interesat de ceea ce el ofera, prin afisarea de anunturi platite in sectiunea de linkuri sponsorizate Google.

01

Atunci cand cineva cauta pe Google un anumit subiect, motorul de cautare intoarce utilizatorului respectiv rezultatele pe care le considera cele mai relevante. Primele si ultimele rezultate din pagina sunt anunturile platite. Le identifici usor pentru ca au in dreptul lor cuvantul ”anunt”.

02

Atentie insa, rezultatele platite sunt diferite de cele care au urcat organic in Google.

03

Site-urile cu o pozitie fruntasa in SERP (Search Engine Results Page – pagina cu rezultate ale motorului de cautare) au ajuns acolo gratie unei optimizari SEO corespunzatoare. Astfel, aceste site-uri se bucura de o vizibilitate excelenta datorita unei cresteri organice ce respecta politicile Google.

04

Atat Ads, cat si SEO sunt tehnici complementare de marketing care pot oferi rezultate exceptionale, mai ales daca sunt folosite impreuna: cresc vizibilitatea site-ului in motoarele de cautare, genereaza mai mult trafic pe site si, evident, cresc simtitor vanzarile si profitul pentru site-ul caruia i se face promovarea.

05

Ads este potrivit pentru obtinerea de rezultate rapide, site-ul promovat fiind afisat pe prima pagina a cautarilor imediat ce se da startul campaniei Ads, in timp ce optimizarea SEO intoarece rezultate durabile, insa dupa o perioada mai indelungata.

06

Optimizarea pentru motoarele de cautare sau, pe scurt, SEO este un proces de perfectionare, in mod organic, a vizibilitatii unui site in rezultate motoarelor de cautare. Acest tip de promovare online cuprinde atat seturi de actiuni desfasurate on-page, adica pe site-ul a carui vizibilitate marita se urmareste, cat si strategii off-page, care au ca scop obtinerea de link-uri catre site-ul in discutie. Afla mai multe despre SEO!

07

Poate te intrebi ce canal de promovare merita sa alegi pentru afacerea ta. Ideal ar fi sa le abordezi pe amandoua, dar decizia finala ar trebui sa vina in urma unei analize atente a scenariului de business pentru a afla care ti se potriveste cel mai bine. Pentru asta, specialistii nostri iti pot veni in ajutor.

08

Dar sa revenim la Ads. In principiu, campaniile Google Ads sunt binevenite in orice situatie, fiind cea mai rapida metoda de a-ti cladi afacerea, precum si de a inregistra vanzari directe. Prin configurarea corecta a unui anunt, poti genera venituri imediate. Avantajul este ca prin acest tip de publicitate platesti doar in momentul in care un utilizator face clic pe anuntul tau pentru a-ti accesa site-ul.

09

In functie de competitivitatea din momentul respectiv pe targetul pe care licitezi si de relevanta anuntului si a site-ului tau pentru publicul targetat, Ads stabileste pozitia anuntului si costul pe un clic. Desigur, ajungi sa concepi cel mai relevant anunt si sa ai cea mai mare rentabilitate a investitiei (ROI) prin cercetare permanenta, testare si evaluare.

Este accesibil

Daca ai un website cu produse sau servicii ce pot fi promovate, ai nevoie doar de un cont de Gmail pentru a-ti seta o campanie Ads. Totul din doar cateva clicuri.

Este flexibil

Google Ads nu impune o suma minima pentru a da startul unei campanii. Poti seta orice suma doresti pentru un clic sau pentru o achizitie. In plus, ai costuri mult mai mici comparativ cu metodele traditionale de publicitate.

Primesti feedback intr-un timp foarte scurt.

Odata setata si aprobata, o campanie incepe sa ruleze in cateva minute, oferindu-ti feedback intr-un timp destul de scurt despre ce functioneaza si ce nu. Iti sunt puse la dispozitie rapoarte detaliate care evidentiaza elementele din campanie care au adus cele mai bune rezultate.

Google Ads masoara, printre altele, afisari, clicuri si conversii care te ajuta sa iti dai seama daca suma pe care ai investit-o in campanie renteaza. Acest lucru te ajuta sa faci ajustarile necesare pentru imbunatatirea campaniei. Mai mult, poti optimiza in orice moment sumele licitate, mesajele, cuvintele-cheie etc.

Iti poti personaliza campania.

Campaniile Ads pot fi setate in functie de nevoile afacerii tale. Astfel, poti alege limba si locatia utilizatorilor la care doresti sa ajunga reclamele tale, precum si ora la care vrei ca acestea sa fie vizibile si chiar tipul de dispozitiv pe care sa apara.

Campanii prin Search Network

Anunturile in reteaua de cautare arata aproape identic cu rezultatele organice. Marea diferenta dintre ele este ordinea lor si faptul ca anunturile platite au in dreptul lor cuvantul ”anunt”. In functie de scorul de calitate obtinut, site-ul tau poate ocupa una dintre pozitiile rezervate deasupra rezultatelor organice de pe prima pagina, in toate cautarile efectuate pe Google pentru cuvintele-cheie pe care sunt setate.

Campaniile Ads Search sunt printre cele mai eficiente modalitati de targetare a audientei pentru ca afiseaza anunturile numai la momentul potrivit pentru utilizatori. In plus, cu cat relevanta anuntului e mai mare, cu atat cresc si sansele ca site-ul sa fie accesat. Cu toate aceasta, optimizarea corecta a reclamelor pentru acest tip de campanie este cruciala pentru a targeta cat mai bine audienta.

Campanii prin reteaua de display GDN

Reteaua de display Google te poate ajuta sa te adresezi utilizatorilor in momentul in care acestia navigheaza pe site-urile lor preferate, cand isi verifica mesajele Gmail sau cand folosesc dispozitive mobile.

Acest tip de campanie are cea mai mare acoperire, targetarea publicului realizandu-te pe baza expresiilor-cheie, interesului utilizatorilor etc. Prin Google Display Network (GDN) se intelege un set de site-uri din intreaga lume, de la ziare online, la bloguri, forumuri, portaluri, inclusiv Gmail si YouTube, prin intermediul carora se afiseaza reclamele gestionate in contul de Ads.

Campanii de remarketing

Remarketingul este o modalitate prin care poti lua legatura cu persoanele care au aratat un minim de interes fata de site-ul tau, prin reclame care prezinta exact produsele care le-au atras atentia. Prin intermediul sau, iti poti pozitiona strategic anunturile pentru a aparea acestui public atunci cand navigheaza pe Google sau pe site-urile sale partenere.

Remarketing-ul Google Ads functioneaza pe baza de cookies. Acestea inregistreaza comportamentul utilizatorului pe site-ul vizitat sau in aplicatia folosita, ajutandu-te sa iti sporesti vizibilitatea afacerii si le reamintesti persoanelor interesate sa faca o achizitie. Din acest motiv consideram ca remarketingul nu ar trebui sa lipseasca din nicio strategie de marketing din prezent.

FACEBOOK ADS

Dupa 15 ani de la lansarea a ceea ce avea sa devina un adevarat fenomen contemporan, Facebook este astazi un jucator important pe piata de promovare online. A schimbat radical modul in care socializam si, nu doar atat, poate avea un impact major asupra afacerii tale.

Daca pana acum cativa ani era doar o platforma de socializare, in prezent Facebook a schimbat regulile jocului introducand Facebook Ads – acele postari create si apoi platite pentru a fi afisate in reteaua de socializare. Acestea contribuie la atragerea publicului relevant pentru serviciul sau produsul promovat.

Din ce in ce mai multi specialisti in marketing si chiar antreprenori au inceput sa constientizeze cat de multe informatii despre clienti le poate furniza Facebook, reusind astfel sa le inteleaga comportamentul si interesele si sa le ofere produsele de care au nevoie. In acest context, promovarea platita a inceput sa castige teren, Facebook permitandu-ti azi sa alegi la cine vrei sa ajunga reclamele tale.

In functie de obiectivele pe care le ai in vedere – vanzari, lead-uri sau notorietate –, Facebook propune 11 obiective pentru reclame, impartite in trei categorii:

AWARENESS cu optiunile:

Brand Awareness, Local Awareness si Reach. Asa cum ii spune si numele, acest tip de reclama are ca scop principal vizibilitatea. Obiective sale genereaza interes pentru produsul sau serviciul oferit (vizibilitatea marcii, vizibilitate locala, impact).

CONSIDERATION cu optiunile:

Traffic, Engagement, App Installs, Video Views, Lead Generation. Acest tip de campanie este recomandata atunci cand vrei sa atragi mai multi potentiali clienti care inca nu sunt convinsi sa faca vreo achizitie si pentru care mai este nevoie de cel putin o interactiune pentru a-i transforma in clienti. Mai mult, reclamele din aceasta categorie au ca obiectiv sa ii faca pe oameni sa se gandeasca la afacerea ta si sa caute mai multe informatii despre ea (trafic, interactiuni, instalari de aplicatie, vizualizari de clip video, generare de clienti potentiali).

CONVERSION cu optiunile:

Conversions, Catalogue Sales si Store Visits. Acest tip de campanie este potrivita magazinelor online sau daca vinzi produse care se pot achizitiona direct. Prin aceste reclame incurajezi persoanele interesate de afacerea ta sa realizeze o achizitie (conversii, vanzari din catalog, vizite in magazin).

BING ADS

Cu toate ca doar 4,2% dintre romani folosesc reteaua Bing, utilizarea sa in strategia de ta marketing este mai mult decat inspirata deoarece, impreuna cu Google Ads, Bing Ads poate atrage si mai multi potentiali clienti.

Atunci cand a aparut pentru prima data ca competitor al Google Ads, Bing Ads avea o interfata proprie si facea lucrurile in mod diferit fata de Ads. Ceea ce la prima vedere a parut o idee buna s-a dovedit a ingreuna munca specialistilor PPC. Din acest motiv, Bing a regandit platforma de anunturi astfel incat sa semene cu Ads si chiar sa permita importarea campaniilor Ads direct in Bing, prin functia de sincronizare a contului.

Avantajul principal al utilizarii Bing Ads consta in costuri mai mici pe clic pentru ca si competitia aici este mai mica.

Fiind un domeniu atat de complex, cum stii care varianta de promovare online este cea mai potrivita pentru afacerea ta? Desigur, totul pleaca de la intelegerea faptului ca promovarea pe Internet nu are o reteta standard, ea se aplica in functie de fiecare site in parte si poate include strategii diverse. Pentru rezultate maxime este chiar indicat sa imbini cat mai multe metode de promovare – SEO, Ads, Facebook Ads, Bing Ads – nu sa te limitezi doar la una dintre ele.

Echipa Seo Factory cunoaste specificatiile unei configurari si optimizari corecte pentru ca o campanie de promovare sa aiba succes si sa te faca vizibil in online. Specialistii nostri concep campanii PPC pentru mediile sociale si nu numai, cu mesaje clare pentru public, astfel incat sa inregistrezi cresteri lunare vizibile ale numarului de clienti care apeleaza la serviciile tale.

In acelasi timp, specialistii nostri optimizeaza si monitorizeaza permanent evolutia campaniilor si rata de conversie, si iti ofera feedback real prin rapoarte clare despre performanta reclamei. Mai mult, primesti solutii explicite pentru o mai buna performanta in promovarea Google si Facebook, ceea ce pentru tine inseamna, practic, mai multi clienti si mai multe vanzari.

Ce este Google Ads (Ads) si cum functioneaza?

Google Ads (Ads) este sistemul de publicitate Google in care se liciteaza pentru spatiul unui anunt in search network si google display network. Prin acest tip de publicitate platesti doar in momentul in care un utilizator face click pe anuntul tau pentru a-ti accesa site-ul.

Cat costa Google Ads (Ads)?

Exista multi factori care pot influenta costurile de publicitate Google Ads (Ads), dupa cum am mentionat si mai sus, principalii factori fiind concurenta si relevanta campaniei de promovare. Tocmai de aceea bugetele de promovare se stabilesc in urma unui audit.

Cum functioneaza licitatia Google Ads (Ads)?

De fiecare data cand un anunt Google Ads (Ads) este eligibil pentru afisare in rezultatele cautarii, acesta trece prin licitatia publicitara. Licitatia determina daca anuntul va fi afisat sau nu, precum si pozitia pe care o va ocupa in pagina.

DETALII DE CONTACT

Luni-Vineri
9:00 – 17:00
Adresa
STRADA PARINTELE GALERIU 6C, BUCURESTI
Email
info@seo-factory.ro