Blog


Trei intrebari frecvente despre marketing online

Secolul trecut, Philip Kotler vorbea despre marketing ca fiind „un proces social şi managerial prin care indivizii sau grupuri de indivizi obţin ceea ce vor prin intermediul creării şi schimbului reciproc de produse şi valori”. Cu alte cuvinte, marketingul reprezinta procesul de a vinde si de a indemna clientii sa cumpere. Acest concept “clasic” de marketing a fost redefinit o data cu dezvoltarea internetului si a tehnicilor de promovare diigitale, denumite marketing online....

Continue Reading


Brand bidding in Google Adwords – 7 beneficii majore

Termenul de brand bidding se refera la practica de a licita pentru termeni legati de brandul care te intereseaza (poate fi vorba despre un nume de brand sau un slogan. Brandul nu e obligatoriu sa iti apartina, se pot face licitatii pe orice brand.) astfel incat reclama ta sa apara la interogarea respectivilor termeni. Orice companie care doreste sa desfasoare activitati de promovare online sau optimizare SEO pentru un site de prezentare sau magazin online poate licita pentru anumite cuvinte cheie care sa declanseze afisarea reclamelor. Rezervarea numelor de brand ca parte a promovarii......

Continue Reading


De ce publicitatea pe internet nu merge pentru toata lumea?

De ce publicitatea pe internet nu merge pentru toata lumea. Sau despre cum isi fura unii oameni caciula singuri. Marketing online, SEO, PPC, rata de conversie. Termenii acestia extrem de tehnici sunt motivul pentru care oamenii sunt descurajati si neincrezatori atunci cand vine vorba despre promovarea online. Insa traim vremuri in care internetul nu este doar un viitor probabil, ci o realitate apasatoare si in continua schimbare. Iar afacerile care iau nastere si se dezvolta in acest peisaj se supun legii lui Darwin: trebuie sa evolueze ori sa dispara....

Continue Reading



Thanks!

Cere oferta!

Nume*

Telefon*

Email*

Site-ul dumneavoastra*

Detalii despre proiect


[wpcaptcha]

*camp obligatoriu